2021 pażdziernika 2017 to ostatni dzień pobytu naszych koleżanek z Ormož.
W dniu tym odbył się wspólny wyjazd wraz z grupą 54 osób, z naszego Uniwersytetu do Cieszyna, gdzie razem odbyliśmy warsztaty w Książnicy Cieszyńskiej oraz Muzeum Drukarstwa. Następnie wraz z przewodnikiem, panią Władysławą Magiera, zwiedziliśmy Zamek oraz poznaliśmy uroki Cieszyna na szlaku Weneckim. Po ciekawych wrażeniach udaliśmy się na wspólny obiad w Barze "Zapiecek" i posileni smacznym jedzeniem pożegnaliśmy koleżanki ze Słowenii, które swoim Busem odjechały do domu, a my nadal korzystaliśmy  z uroków Cieszyna polskiego i czeskiego gdzie zrobiliśmy zakupy wg potrzeb uczestników wycieczki.

Pogoda jak zwykle dopisała więc maksymalnie wykorzystaliśmy pobyt w Cieszynie i zadowoleni z pięknej wycieczki, wyjechaliśmy o godz.18.00 do Bytomia.

Cały pobyt miłych koleżanek z miasta Ormož był okazją do wspólnego poznania się, wymiany informacji o naszych krajach, sposobu funkcjonowania naszych Uniwersytetów i zawarcia przyjaźni.

Zobacz zdjęcia z wycieczki w naszej Galerii 2.